JellyPages.com

12 January 2012

:: NO sEcReT nOw ::


Hidup nie adalah ujian darinya kepada kita yang bergelar hambanya..apa yang kita rasa,apa yang kita lalui walaupun pahit or manis tu semua sementara..dan jangan pulak kita merungut dengan ketentuanya..mungkin ada hikmat disebalik apa yang telah terjadi…

Apa yang aku lalui n apa yang aku hadapi hanya aku jer yang tahu..bagaimana ianya boleh belaku..CINTA adalah satu senikata yang pendek dan paling mudah di ingati ryte?huh..ada apa dengan cinta sulit untuk aku ungkap sebenarnya…bila bercinta ofcoz  kita mahukan yang terbaik dari pasangan masing-masing..macam tue jugak aku.

CINTA aku bagaikan DUIT! Bila aku nak semua owang pun nak…hahaha..then aku terpaksa mengalah..sekarang aku jadi miskin dengan cinta..sebab cinta aku dah hilang..aku dah down dengan cinta..bialah aku miskin..hahaha..kowang paham ke ayt yang tersembunyi di dalamnya..?? jangan ingat aku cinta sebab wet lak..dosa tue!

Betul..aku penah sayangkan dua orang dalam satu hati..tapi tue bukan salah aku.sebab aku memiliki dua hati yang tak mungkin ku tinggali..maaf lau sesiapa yang terasa dengan statement aku..cinta aku banyak sebab.bila terjadinya rebutan dalam cinta aku..aku boleh undr diri dengan sesuka hati..dengan adanya dia..aku ta kisah kamu nak pegi..

Dia tue selalu ada untuk aku..dia macam badut suka buat orang tersenyum…dia ibarat Microsoft word untuk aku taip dan luahkan segala-galanya..sampai aku lupa yang dia pun macam aku memiliki dua hati..dan aku insan kedua untuk dia cintai..thanks untuk dia..

Dan kamu..yang selalu tak penah bersyukur dengan apa yang aku miliki..kamu selalu tak paham untuk aku memahami..kamu yang selalu buat aku menangis..sebenarnya kamu jugak aku sayangi lebeh dari dia..tapi kenapa kamu selalu macamnie?sampailah kamu betul-betul buat aku kaku..thanks untuk kamu jugak..sebab kamulah aku rasa indahnya duna dan sebab kamu jugak aku rasa dunia macam nak kiamat..:)

Untuk awak yang sekarang..aku mintak maaf  sebabnya aku rasa aku masih mencari-cari hati aku yang dah hilang sekarang nie..aku nak kutip balik n sampailah aku cmtumkan balik then aku serahkan kat awak ea..tue pun lau masih diberikan peluang untuk aku merasa nikmatnya cinta..kalau takde lagi..terpaksalah aku hilangkan diri supaya aku boleh hidup sendiri tanpa dia,kamu dan awak..

Kowang rasa ta apa yang aku tulis nie macam pentingkan diri aku?aku ta bermaksud macam tue.tapi aku just ada dua hati je..macamana nak share hati aku ngan awak kan..so aku ingat nak holdkan cinta aku pada sesiapa…maaf aku ak boleh nak cakap aku ikhlas untuk sesiapa..disebabkan kehadiran  dua insan yang bernama dia dan kamu..

Dalam situasi nie ada yang mengangap cinta itu kejam..cinta itu menyakitkan..dan cinta itu jugak dipersalahkan..sebenarnya kita yang menyalah gunakan cinta..sebabnya otak kita letak kat lutut..mata kita rabun tak nak menilai seseowang dengan telus…fahamilah cinta aku…bila aku dah post entry nie pliz..dunt ask me about bf,about love n about all..maaf aku akan silent okeh..aku dah cuba kembali pada asal tapi aku tak mampu…wasalam…





SejUjUrNyA :

~aKu~

No comments: