JellyPages.com

23 February 2012

:: bertepuk sebelah tangan ? ::


Cintaku bertepuk sebelah tangan ?


Berdoalah:

"Ya Allah, tutupkan perasaan aku terhadap dia yang tidak menghargai dengan sedaya usahaku sekalipun. Dan titipkan dan bukakanlah perasaan aku terhadap si dia yang tidak pernah jemu menunggu walaupun sedaya usaha aku menolaknya…


-       Aku ke yang rasa semua nie..? macamane dengan dia?
-       Aku ke yang salah bagi hati kat dia? Sedangkan dia..?
-       Aku ke yangselalu fikir sal dia..?tapi dia??
-       Aku ke yang mulakan dulu..? dan diayang mengakhiri semua…?
-       Aku ke terlalu ego? Ataw da yang buat aku terlalu ego..?
-       Aku ke yang selalu rasa dia milik aku..?mungkinkah dia milik aku..?


Sebenarnya aku tak tahu apa perasaan yang patut aku luahkan untuk dia..terlalu sayang nanti di tinggalkan..terlalu benci nanti sayang..tapi kenapa aku sedeh bila dia xmacej or bila dia sepi..?owhh.tidak mane mungkin perasaan aku penah bertepuk sebelah tangan..aku xkan biakan sume nie terjadi..alih perasaan..alih perasaan aku sekarang!

Tapi xsalah perasaan tue wujud sebenarnya..Cuma jangan lebeh-lebeh..nanti buruk padahnya..~selalunya bila kita suka kat seseorang mesti kita  rase dwn lepas apa yang kita nak tak dapatkan..and..bila yang kita taknak..merekalah yang care sal kita sebenarnya…kenapa aku xbagi peluang untuk mereka..?kejamnya.. ß--- ini adalah kata hati..

Untuk apa aku bagi peluang kat mereka..?sebab aku sendiri tak Nampak apa yang aku suka kat mereka..jangan memberi peluang jika kita tidak boleh menerima peluang itu…jangan rosakan hati mereka..jika kamu dalam keadaan belum sedia…jangan terus dekati mereka kalau hati kamu belum sedia untuk di dekati…itu sebenarnya alasan aku so aku kejam ke? ß-- nie kata akal fikiran aku…

1 comment:

Fakhrul Amin said...

kata hati dgn kata akal kita mmg akn b'beza,b'campur realiti n fantasi..bkn kate xbole pkai kata hati @ akal,tapi mohon pada Yang Esa lbih tepat..