JellyPages.com

19 February 2012

:: hiDup.. ::


SOmE tImEs……I feel…….

hIdUp Nie kadang kadang apa pun semua salah…if buat baik orang tak Nampak taapi lau kita silap je langkah abis sume orang merungut maki hamun pandang serong kat kita..lumrah la tue..dari kawan kawan,orang asing n family sendiri all the same..kan..?

kadang kadang hidup nie time kita berduit orang akan pandang  hoho u r the best walaupun kita xbuat apa…mase tue kita kat atas lah…semua orang suka…tapi bila da papa kedana….kau sial haram jadah or what lah!!menyusahkanlah…tak kire la sapa pun..aku dah lalui….baik kawan,bf,bff,gf,mak bapak..semua sama je….yang aku rasa lah hidup nie…

kadang-kadang bila kita tak dapat nak penuhi impian sesiapa untuk apa kau hidup?untuk apa kau bernafas..?menyusahkan orang je kau nie lah!baik mampos dri kecik kecik..tak pun lau rasa tak puas hati kau bOleh kua dari rumah..aku tak kisah…tue la kata-kata semangat dari mereka…

apa yang aku da buat..?apa yang aku lakukan..?apa yang da jadi..?hey semua what the hell lah! Who care..?hidup lau takde iman mmg musnah la…hati tue sentiasa akan Nampak kesalahan orang lain…kan..?pandang diri sendiri dan pikirlah aku siapa yang nak cakap macm tue kat orang lain..shut up ur mouth n belah lah kan..?aku xkisah la sekarang aku nak jadi anak durhaka ke..kawan makan kawan ke…orang tak menghOrmati orang tua ke tue hak aku lah.!buat apa aku jadi sebaliknya if pengOrbanan aku selama nie orang angap myusahkan..?

hidup kita nie lebih baik sorang sorang je…dari hidup ramai ramai yang dikeliling oleh orang yang tak paham diri kita the orang yang tak boleh membimbing kitakan..?sakit ke kita hidup ke kita..mati ke lebih baik sesorang dr dengan mereka…..

2 comments:

Fakhrul Amin said...

i feel bad right now,kecewa dgn ahli keluarga sy..lps ape yg sy wat smlm,smpai skt2 tngn sy..dorg bole ckp sy xikhlas tlg,smua sbb sorg yg mulut busuk..makhluk yg dok kt kulim 2,pnat2 sy tlg..sy xmntk pape pn,juz hargai sy..is that a hard thing 2 do??mybe u r right,better be alone..even family member cant appreciate,let us decide our future alone..

♥ Mizz Dylla said...

hati orang tak sama kadang kadang baik depan tp sebaliknya...xkira lah sesiapa pun...itu lah kehidupan....di lawan cakap kurang ajar.bila rasa sakit hati sebab dorang kita kena sabar..sampai bila nak sabar kan..?manusia tak semua perfact.why dorang tak leh nak accpt je...saya tak paham.