JellyPages.com

6 February 2012

:: kaWen kE DyLLa?? ::


:: KawEn..KaWeN wOw! ::

Ehem..ehem…apa nie miss dylla da na kawen ke?hahahahah..no..No.. Umur aku baru 20 taun 11 bulan..lagi sebulan je nak 21 taun..hekhek..So jauh lagi aku untuk ada husband n uruskan hal keluarga..untuk aku apa yang aku nak sekarang duit..duit.. dan duit! $_$ aku takut if aku gagal uruskan rumahtangga aku..yelah aku pun tade keje tetap lagi and takde ape2 pun lagi..nanti susah bila apa2 terjadi lam rumah tangga kan…aku kena sedia untuk itu..bukan setiap rumahtangga tue happy je.aku trauma tgOk family yang berpecah belah..aku takut!sekarang nie banyak benda yang bOle belaku..memang fikiran aku selalu pk jauh..orang cakap jangan pk buruk-buruk…tapi te kenyataan..kita nk hdup dengan pasangan bukan sari dua..bertahun-tahun lamanya..betul tak..?

Then bile kawan2 aku Tanya dyla bile ur turn??hOhOhO..rasa-rasa patut ke soalan tue di acukan kat aku..?babe..aku xkesah la lau ta kawen.. :) bukan aku cakap besar lah..tapi percayalah setiap yang wujud kat dunia nie mesti ada pasangan sendiri..xcaya..?dengar lagu cinta sakti..hahahahaha…mmg aku ta sedia lagi betul..!! nak simpan wet untuk kawen la..baik aku simpan wet beli neo…beli DSLR..beli belah..%#^&%*^*(

Na taw..baru-baru nie aku dapat jemputan kawen dari kawan skola aku..wahh aku wish kat die congrate babe..!tibe2 hati aku tegerak nak tahu sape bakal hsbnd die..?then aku pun Tanya babe who ur hsbnd?die ckap EX ko la dyla..!gila punya tekejut…tekedu aku…mmg da lama aku cari mamat tue..tp ta jumpe…then dgar lak die nak kawen ngn kawan aku..dunia nie mmg macam roda..n kadang2 manusia nie mmg mcm bola..!sepak sane sepak sini tang situ gak kan..?apa pun aku xsedeh…n aku ta kesah pun.tue cerita mase aku from 4.hikhikhik….

okeh kepada sesiapa yang nak bina masjid tue aku dOakan korang bahagia sampai hujung nyawa..hujung dunia…bila ada proB try settle baik2…sebab hidup tue kamu yang pilih..dan hidup aku,aku je yang tahu apa yang aku akan lakukan..untuk kamu semua yang aku kenal n yang penah aku sayang..

No comments: