JellyPages.com

7 February 2012

:: how 2 love someone?? ::


how 2 love someone??

love is a precious gift…to love someone we must be steadfast and patient…yeahh…tabah dan sabar!! Harus… J thanks to my frend yang share kat aku sal entry nih…banyak idea awak fakhrul..i loke ~_~

mmg betoi cakap awak walau 20tahun kita kenal dengan sumone blom sure ag sepenuhnya kita tahu semua sal dia kan..?hati budi is a important part…dun’t evaluate the external…

kowank rase bila suka seseowang tue jz cakap saya suka awak…or plz give me one kises..?tue yang kowank kata cinta..?untuk aku cinta aku hanya satu…walaupun kekadang aku agak gedik dengan owang len..oOoppss! sOry.. >.< tapi tue knyataan sal aku.

Macamane nak mulakan cinta lau kita takut nak hadapi kegagalan..?cehhwahh macam semangat je aku malam nie..pelik kan..?sebenarnya aku pun tak tahu mcmner nak mencintai seseorang tuh seadil2nya..sepatutnya kamu Tanya hati kamu..”bOlehkah aku mencintai kamu sebagaimana kamu mencintai aku..?” dan bOlehkah kamu kekalkan rasa cinta kamu kat aku? If yeah..go on jelaa..

Dan pada yang tak tahu siapa yang kamu cinta jz pejam mata,rest ur mind…lapangkan dada…bila ada sumone yang kamu fkirkan masa tue..sebenarnya dialah yang kamu tunggu2…aku tak ley wat sabab aku kOsOng..lau ada sOrang je..secret bebeh~just try..




Tepuk dada Tanya hati kamu..~






2 comments:

Fakhrul Amin said...

i just share my opinion n my past..cinta xsmua indah,tp kuasa tuhan kte xtaw..mgkin skrg kte kecewa,1 hari nnt dgn izin-Nya kte dpt jmpe jodoh kte..4 me,bnde yg pling pnting mesti jujur n ikhlas..n also setia,xlngkap smua ni..ssh la hbngn 2 nk kekal,tp ape pn bole jd..kte hnya mrancang,ALLAH yg tntukn..

♥ Mizz Dylla said...

:) mmg cinta xsemuanya indah...thanks yep.