JellyPages.com

10 February 2012

~ DUGgg..daGGG..DuGG..dAAggg ~


DeBaRaN..


Uicc penaat tersanggattt penat….dan akhirnya debaran aku da settle..hukhukhukkk..alhamdulilah semua bejalan lancar….semalam aku interview kat ILSAS.WoW..memang best aku dapat ramai kawan n pakwe..hakhakhak..pakwe??tadelahh..memain jep!jz kawan jela.aku kan peramah..then dowang sebenarnya ta sOmbg..walaupun baru kenal 5 minet aku rase macam ta kekOk..

Interview semalam kebanyakan dari  perak.. erm..keputusanya??tggu jela dowang pOs surat..if dapat Okelah..lau ta kena try lagi la..dunt gve up..! adat la tue kan.?asalkan aku da buat yang terbak walaupun demam..selama aku kat KL..TAde pepun yang menarik pic pun ta sempat nak ambek…yela sampai malam..cari jalan lagi…letih tade mOOd nak bergambar.sOry la tapi sempat la shoot kat perhentian sg.buluh..:P

Then thanks to all my fwendz yang dOakan aku dylla gud luck..gud luck…dari epOh sampai Kl aku dapat semangat dari kOrang..sayangg kamu lah!tapi semua kita yang merancang Tuhan yang tentukan..aku pun xbeharap sangat.if dapat aku g laa..lau ta, aku wat la keje lama…jual perfume then keje aku..hahahahaha…
Abes je,kul 4.30 aku gerak..xbeli pun gift!!alOlO…PEpun tue my 1st interview aku kat TNB Intergrated Learning Solution Sdn.Bhd (ILSAS)..


1 comment:

Fakhrul Amin said...

insyaALLAH,klu rezeki dylla kt c2 mesti dpt la..usaha da,skrg tnggl b'doa n tawakal..ALLAH da tetapkn da rezeki masing2,tnggl nk cari n b'syukur je =)
as long a u need me,i will always support u dylla.. ;)