JellyPages.com

15 February 2012

:: kErAnA SeSeOrAng LeLaKi. ::


seOrang LelaKi.


Dengarnya macam ngeri je kan Lelaki..!apa ade dengan dorang ek?mm…dOrang lah ketua keluaga kan..paling berkuasa dalam sesebuah family..tapi kenapa aku berEntrikan seorang lelaki malam nie..?yela terang lagi tersuluh aku kan perempuan sO sengaja la aku mengUptatekan entri nie..xbOleh ke??lantak aku la who cares??xnak baca lu bOleh belah la.. J kasarkan ayat aku…hahahaha…kepada yang sudi baca tue teruskanlah…~

Okeh In a same part…seOrang lelaki yang berkeja keras untuk menyara family aku..siapa lagi aBah aku lah..dato’ hazimi bin uda yacob…as a husband kepada datin rOhani bt. Long…cehhwahh.. >.< perit rasanya beliau berkeja keras selama nie..sampailah aku umur 21tahun dia still bekerja…itulah setianya kasih seOrang ayah….thanks angah ucapkan kat abah…sebab sanggup lapar dan dahaga rela berpayahan untuk kami Lima beradik aLong,angah,amat,ila n adik… :’( maafkan salah silap kami adik beradik…aku tahu sedikit banyak aku de buat salah…yelah manusia xsemuanya perfact dalam sedar dan tak jekan…tue lah nilai seOrang ayah di mata anak-anak..

second aku nak tujukan pada seOrang lelaki yang pernah wujud dalam hidup aku..xkiralah bila,dimana,siapa,untuk apa sila lah baca…..untuk seOrang lelaki yang pernah sayang aku tapi aku tak pernah membalasnya….untuk seOrang lelaki yang aku sayang tp tak pernah sayang aku….dan untuk lelaki yang pernah sayang n disayang….sebenarnya semua yang di maksudkan tue semua sama je..saja aku nak konfius kan kamu… J kamu kelak akan digelar ketua keluarga kepada sesiapa saja yang kamu sayangi…walaupun bukan aku…dan dalam masa yang sama kamu pernah kenali aku..Nurul Adylla Hazimi..ada yang terjalin antara kita..diantara persahabatan..ada  sebagai abang..ada sebagai kekasih.dan macam-macam lah…tak kira apapun kamu di waktu itu…

sesungguhnya mengenali kamu memberi aku 10001 erti dalam sesebuah kehidupan..ada negetif dan fOsitif…tapi alhamdulilah…semua yang aku kenal, aku mengaku kamu semua memang baik..sampailah kadang-kadang aku timbul perasaan kamu tak layak memiliki aku..sebab aku bukan seOrang yang terbaek untuk dimiliki Oleh kamu..pecayalah…. J that why, if sumOne hadir dari hidup kamu aku akan lari jauh-jauh..sebab aku mahukan yang terbaek untuk kamu..then if aku yang terbaek kamu kata..why kamu masih dengan si dia..??senang je jawapan aku..kan?hanya untuk seOrang lelaki  je..untuk jadi yang terbaek seperti yang kamu mahukan sangatlah susah…tersangatt…maaf…~____~

hanya Untuk seOrang lelaki…yang telah pergi dari aku…..sampai sekarang aku ingin memOhOn maaf dengan apa yang berlaku pada hubungan kita masa itu…aku xkan kejar untuk dapatkan kamu balik…walau sesayang mana pun aku kat kamu…biarkanlah….itu yang kamu pilih aku hanya menghOrmati keputusan kamu…

dan hanya seOrang lelaki yang buat aku jatuh cinta…sampai sekarang perasaan tue xkan ada untuk Orang laen…walaupun kamu ada seseOrang masa aku mengenali kamu..dan aku hanya mampu melihat kebahagian kamu dari jauh..semuanya yang aku rasa…kamu takkan tahu…..i keep my feeling…

lastly…walaupun kamu pelik dengan ayat aku..yang aku pun tak paham tapi terima kasih sebab kamu dah membacanya dari awal….sebenarnya itulah perasaan aku kat seOrang lelaki sekarang…takut nak lafazkan rugi kalau pendamkan..hahahahaha..So aku punya keputusan diam/silent je dari kamu semua….kesimpulanya…aku nak kamu happy dengan sesiapa je walaupun bukan aku.. J

3 comments:

Fakhrul Amin said...

kerana nila setitik,rosak susu sebelanga..bcoz of a guy,u cant open your heart 4 someone else??btw,2 pndpt dylla..mgkin gak kptsn dylla,sy xtaw..u want a guy happy without u,how about a guy that want 2 make u happy with him?? silent is easy,but its hurt inside dylla...

♥ Mizz Dylla said...

sebab sesebuah hubungan yang baru xkan sama perasaanya dengan hubungan yang baru..bukan senang nk accpt cinta dengan tetiba..saya bukan seOrang yang mudah terima cinta...sebab saya de sedar yang sy buat Orang terasa dengan saya..biarlah diam dari terus terima seseorang yang kita tak tahu yang kita bOleh sayang dia ke x...lebeh baguskan fakhrul amin?sedeh la pulak...:P

Fakhrul Amin said...

bkn minta terima cinta scara tetibe,bole xbole 2 hak dylla..sy xde kuasa utk halang mahupn pkse,its up to u..im juz nobody dylla,im here bcoz im feel comfortable with u..is that wrong??am i guilty bcoz has feeling 4 u??