JellyPages.com

20 February 2012

:: pEnDapAt KaMu? ::


Cinta tiga segi…


Kalau lah kamu teperangkap dalam situasi ini..apa yang kamu nak lakukan..?sedangkan mungkin dah terlambat untuk kamu patah balik dari kesilapan kamu mencintai si dia..walaupun kamu tahu yang si dia sememangnya dah ada sumOne special tetapi kamu degil nak jugak…hahahaha…

Benda nie belaku kat kawan yang sangat rapat ngan aku…dah jadi macam diri aku pun.. J dia dah tahu yang si jejaka sudah memiliki seseorang wanita dalam hidupnya..dan dalam masa yang sama dia ada kawan aku jugak.dah macam dalam novel story nie..

Kadang kadang bila si jejaka berjumpa wanita tersebut..si kawan aku nie hanya mampu diamkan diri…silent :/….. lawak pun ade…aku dah tak tahu nak nasihatkan dia macamner lagi degil sangat!!aku tak dapat bayang kan satu hari bila si jejaka akan di satukan dengan wanita tersebut…apakah akan terjadi pada kawan aku..??dan kemungkinan benda nie akan tetap terjadi xboleh lari la kawan!

mmm….tapi kawan aku tue seorang yang tabah dan berani!cehwaahh..lau tak manekan aku boleh cakap perkenalan merekan dah setahun..dalam keadaan bermadu diam diam…hahahahaha..sewel punye keje. ~___~’ mesti encem n nice  kan jejaka tue lau tak manekan kawan aku nie sangup di lakukan macam tue…aku kenal sangat kawan aku tue..susah untuk di damping..susah ke?? ~~ lalalalalala…..


 the moral of the story…


apa yang dapat aku nilai cinta itu xsekejam tetapi kita yang wat ia jd kejam…cinta itu tak buta tapi kita yang membutakanya…cinta itu takde nilai bila kita tak tahu nak nilaikan ia….dan apa yang penting cinta itu sweet macam chocolate cudbury!!



sweetkn?wahahaha...lyn je.

1 comment:

Fakhrul Amin said...

its all about their self,dri sndri je..kte wat plihn idop kte sndri,kte sndri yg corak kn khidupn kte..idop kte ni ade manis ade pahit,cmne kte nk harungi idop ni..2 yg jd persoalan,cinta akn dtg n pergi..cra t'sndri cmne kte kekalkn prasaan cinta 2...