JellyPages.com

21 February 2012

:: bila hidup ini...... ::


biLa AkU RaSA dUnIa NiE macam aku je yang wujud…rase nak guling guling lah…lapang kan..?so pe nak buat?pasang lagu mp3 layan….tak tahu nak buat pe dah…bOsan sangat sangat…apa cerita lah dengan hidup nie..Nothing!yang rasa sedeh..suram…feedup nye aku!

kOwank Best la kan … aku tgOk status bukan men g kat fesbUk..happy kemain lah!!aku jugak lah yang mengeLIKE status  kaaamu tuh..abis nak jOin tab Oley..sO aku jOin Len jelah takpekan ? jgn marah…setiap hari aku mengupdate entry kat blog aku…aku tak tahu kamu suka ke tak.yang penting suka hati lah…~________~’

eehh…kamu penah dengar ta lagu NERA-HATIKU MILIK mU?Huhuhu..dah 24 kali aku dengar dah..best lirik die x caya jap aku sharekan…




Di sIsI mU aKu tErDiAm SeRiBu BaHaSa..dI HaTi Ku BeRgEtAr sEjUtA rAsA..NaMuN sUkAr unTuK aKu LuAh kAN kU 

cInTa PaDa Mu....  :(


No comments: