JellyPages.com

25 February 2012

:: sedeynye miss ::


:: my program  ::

Elow evryOne~ ! penatnya kan hari ni aku keje..baru je balik…banyak keje tadi…sumenye urgent!urgent! and urgent!tapi takpe kul 4.30 aku dah ade kt rumah…duk tunggu punye tunggu si mat bangla aku harinie ada kat sini..>.<! cdangnye nak berjumpa lah sat..tapi die tengah membizikan dirinye dalam  petanQ tue..tak ngapelah..boleh aku rest sat..pandai ke nak jd juri yOp oii??hahahaha!!

belOm sempat aku rehatkan diri..and hari nie pun belom abis lagi…aku dapat masej…mgatekan esOk aku kene bagun seawal enam pagi..waaawaaa…mane mase rest aku weh?!Geramnye..tapi xpe..demi mu sahabat!akan ku turuti  arahan mu itu ~___~’

tiba hari isnin lak aku kena jumpa my customer aku..ape lagi perfume lah!balik keje snggah hOtperfume n jumpa kak ina lak. akak oit!asal order lambat sangat..?naseb akk order banyak..huhu..xde la penat sangat nak pegi sane pegi sini kan?apa yang bestnye sy dapat upahkan macam yang akk janjikan tue..weerrkk!muaaah3x cayang akk lol!

Nampaknya tiGa hari berturut turut aku bz….xtaw la sempat update blog ke ta…kowang take care..sOry lau aku xbape nak layan kerenah kamu nanti..>.< pesan awal awal yek!

No comments: