JellyPages.com

14 February 2012

:: :( what ever ! ~


Hye bLoggers~~mm..aku xtahu nak cakap pe malam nie..hati tengah geram…sO idea pun xbOle pakai sangat laa…pe yang pasti aku nak nages..u knw wht..aku kan bila sakit hati then xdapat lepaskan aku mesti nages..waawaaaa..tp xpe I still cOOl..malam nie aku update entry awal sekit sebab pas nie aku nak makan ubat n tidO…pg esOk baru bangun..senangkan..?biaselah perOt kOnyang hati saket tak gna gak nak berjaga…kamU mesty pelik kenapa lah dengan miss dylla hari niekan..?tah myb mOOd aku mcm %^^&%* kOt.!sedih sesangatkan…tapi what ever la…mis dylla xbOle nages okeh..da besarkan..?? So nOw aku silent k…malas nak cakap pepe.

L.............

1 comment:

Fakhrul Amin said...

when u were silent,im worried about u..i feel that im the 1 who's done wrong to u,am i???