JellyPages.com

26 February 2012

:: owh apakah perasaan ini? ::


Argghhh..xtahu nak cakap pe dah! I miss u..i muss u..n I miss u lah!terOknye perasaan aku~taaaapiii….wahahaha..tue la hakikatnya…kehidupan mmg menarik sebab  macam macam perasaan yang kita bOleh rasai…betOi ta..??tapi untuk aku..dalam banyak banyak perasaan yang aku rasa,paling terOk adalah perasaan rindu…

Aahh..nak tahu tak kenapa?sebabnya perasaan rindu boleh berubah  yang benci kepada sayang,yang ganas betukar jadi lembut,yang rock jadi jiwang…yang sayang bOleh jatuh cinta bekali kali… sOkOng ta?dan di sebabkan rindu perasaan kita dengan autonya akan bertukar….sedeh….that why aku cakap terOk…dalam terOk ada menarik..dalam menarik ada tetarik…!tetarik…???!!hahahaha…

Apa yang sebenarnya aku rasa?apa..apa!!apa!!!!macam dah jatuh cinta lak aku eyh…?suka hati la perasaan aku!tapi aku in silent mOOd.~bukan hypokrit k…diam diam sudah…dengan sapa..?hOhOhO..ayat berat untuk aku…satu hari kamu akan tahu jugak sebab..sepandai pandai tupey melompat akhirnya dia patah kaki jugak…hahahaha…lalalalala… ( wat muka tak tahu.. >.< )

Tadi mase aku g khrusus pengurusan system kat PPD kuala Kangsar..aku jumpa kawan gedik masa kat sekolah lah…dia tiba tiba tanya aku “ wei dylla hang sebenarnya kawan ngan sapa..?” aku jawab awat hang Tanya soklan bOdO kat aku? Kononya aku nak berdalih lah~dia jawab” aku tengOk kat fb hang duk  sayang sayang, rindu rindu kat sapa??tapi aku tak Nampak pun balak hang!” eeh budak ayun nie aku lempang satg duk sebOk sal aku lak..aku cakap la kat balak hang!!hahahahaha….senyap tOs.. ~___~’ senang kan jawapan aku…len kali dunt ask me stupid Question!

mmm….dah jangan duk layan sangat awek gedik tadi..aku xbekenan…hahaha…aku pun xtahu sape orangnye pakat tulis je status tue pun..dah kat ruang update tue tulis what on ur mind…aku kan banyak akai si abe bangle cakap..:D  hehehehehe….dah la penat aku nak bermukadimah lagi sebenarnya aku nak share kat kamu lirik nie :






Entah mengapa debar di jiwa 
terasa bagai ku tlah jatuh cinta
semakin lama 
semakin mula rasa rindu

kini ku sedar 
ku tak berdaya
memendam rasa yang sekian lama
menginginkan mu
mencintaimu oh sayang ku!

Jangan cuba mencipta harapan 
jika kau hanya mainkan perasaan 
yang sekian lamanya
dambakan kehadir mu

jangan biarku mencintai mu
melainkan kau merasa begitu
kerna hati ini
tak bisa di luka lagi


katakan saja yang sejujurnya
ada kau rasa apa yang ku rasa
kau kan setia 
mengharap sinar bahagia..


1 comment:

Fakhrul Amin said...

as long as u r happy n always happy,perasaan 2 mmg akn sntiasa b'campur-baur..juz be ur self,gud luck with ur life..i'll always be there 4 u dylla...