JellyPages.com

12 February 2012

:: BFf… pendapat aku ::



BFf… bEsT fWeNd FoReVeR



SeBaB Pe STaTuS AkU kAt FeSbUk “ taKaN aDa Bff AnTaRa BoY n gUrL..i dUnT bElIvE tHat thIs rElAtoNsHp... ~____~ lAu AdA bUkTiKaN “ aah aku ta ley blAh DEngan status aku..aku benci sangat lau gUrl n Boy tue ngaku kami jz kawan..or teman tapi mesra..hey Nope la…!shitt!!aku as a gurl n aku tahu lau seorang lelaki tue care sal kita akn timbul la satu perasaan yang dinamakan suka…aku nak buat pengakuan..yang aku penah berada di dalam situasi mcmnie..tht y…aku xpernah nak wujud bff dengan lelaki…wahh trauma aku dengar bab nie..benci sangat-sangat lah!

mmm..sekarang aku tengah layan cite BFF kat tv3…aku nak tahu kesudahanya mcmner…iskandar tue I see like sumone…I like him. >.< then citer tue wat aku tersangat-sangat teruja…setiap minggu aku tunggu…hahahahahha….opss!!! jangan lak salah faham yang aku ckp takan de bff antara bOy n gUrl…I mean lau seorang lelaki tue ambek berat sal seorang gUrl antara kawan-kawanya..maknenya ahh susah aku nak explainkan…tapi mmg eyerrkk!!!aku sentappp der!

one more kowang tgok cite pelangi kaseh tv3 ingat this word " bff ta bole bercinta dengan bff" lastly dowang nak kawen an..?hahahaha...no la xpayah nak tipu..tapi kan lau ada la jugak bff yang aku mksdkan tue..congrate la weh..tp mst dalam hati ada perasaan jugak.myb kowang je xnak luahkan...sampai bila pun..ngeee..sory if ade orang terasa..nie pendapat aku..korang cmner lak?

3 comments:

Fakhrul Amin said...

i truly agree with u dylla,boy n girl bkn xbole nk mnjadi kwn utk slamenye..mmg susah utk terangkn,tp boy or girl yg rapat msti akn timbul prasaan sayang..sayang sbg ape,itu kte xtaw =)
so,its depend to the person..nk seribu daya,niat kne btol..klu suke ckp suke,klu niat nk care sbg sahabat juz tros trg..jgn bg sbrg harapan,tp ktentuan ALLAH xbole halang..klu da jodoh ape nk dikata,terima dgn ikhlas la =)

♥ Mizz Dylla said...

i like like n like sangat2....sy ta bole terima keadan mcmnie i hate hate n hate so much!!!

Fakhrul Amin said...

qada' & qadar da ditetapkn,suke ke,benci ke,sayang ke,cinta ke..kte kne redha dgn ape yg jd,Dia uji kte sbb Dia sygkn kte..hrgai idop kte,live your life =)